رپورتاژ آگهی برند های برتر چه ویژگی هایی دارد ؟ ”

 

 

مدیران دیجیتال مارکتینگ استارت آپ ها و برند های مشهور در تمامی بخش های تبلیغات و بازاریابی آنلاین برای اطلاع رسانی و برندسازی استراتژی های منحصر به فردی را بکار میگیرند . آنها میدانند که امروز یکی از مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ و سئو رپرتاژ آگهی است که استفاده درست از تمام پتانسیل های آن برای موفقیت هر برندی حیاتی است .

رپورتاژ روزنامه و رپورتاژ آگهی تلویزیونی از قدیم به عنوان استراتژی های بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده برند های بزرگ در تمام دنیا بوده است و حالا رپورتاژ خبر و مقاله در سایت های خبری محبوب به عنوان یکی از استراتژی های بسیار تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ و سئو مورد استقبال مدیران موفق قرار گرفته است .

ما در شرکت ویرلن پس از انتشار هزاران رپورتاژ آگهی برای برند ها و استارت آپ های برتر شاهد استراتژی های مختلفی بوده ایم که توسط متخصصان این شرکت ها بکار گرفته شده اند و با بررسی میزان تاثیرگذاری هریک از این روش ها امروز کوله باری از تجربه در این زمینه داریم ، که در این بخش بصورت خلاصه به چند مورد آن اشاره میکنیم ؛

رموز موفقیت برند ها برای دستیابی به بهترین نتیجه از رپورتاژ آگهی :
قبل از انتشار رپورتاژ آگهی
به تولید محتوا و طراحی وب سایت خود بیشتر توجه کنید
برای انتشار مقالات آموزشی مرتبط در سایت خود بصورت مستمر برنامه ریزی داشته باشید
وضعیت سرور و هاستینگ سایت خود را از نظر سرعت و آپ تایم بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین شرایط را داشته باشد
از نظر برنامه نویسی وب سایت در حالت استاندارد قرار داشته باشد
محصولات و خدمات در بسته بندی مناسب همراه با اطلاعات کامل آماده بازدید کاربران باشد
برای پاسخگویی به کاربران بصورت ۲۴ ساعته کاملا آماده باشید
وضعیت سئو سایت خود را از نظر محتوا و کلمات کلیدی و سایر موارد به دقت چک کنید
به لینک سازی های داخلی سایت کاملا توجه کنید
وب سایت را بصورت پیوسته بروز رسانی کنید
وبمستر گوگل را بصورت کامل بررسی کنید و اگر در بخش های مختلف ارور هایی را مشاهده کنید بسرعت آنها را برطرف کنید
بک لینک های دریافتی قبلی را کاملا بررسی کنید
تولید محتوای رپورتاژ
برای تولید محتوا عجله نکنید و از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید
در هنگام رپورتاژ نگاری به استاندارد های جدید سئو ، بازاریابی ، برندسازی و خبرنگاری توجه ویژه ای داشته باشید
انتشار رپورتاژ در یکی دو سایت در یک مقطع زمانی محدود تاثیرگذاری خاصی ندارد بنابراین برای کمپین رپورتاژ در طول سال برنامه ریزی کنید
برای هر سایت یک محتوای مخصوص با توجه دسته بندی اخبار آن سایت آماده کنید و از انتشار رپورتاژ با محتوای تکراری اجتناب کنید
هنگام نوشتن رپورتاژ بیشتر خلاقیت داشته باشید ، لازم نیست در محتوا های مختلف بارها ویژگی های خاصی از کار خود را تکرار کنید
رپورتاژ بصورت مقاله میتواند تاثیرگذاری بسیار عالی داشته باشد
از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید
مهمترین کلمه کلیدی را به صفحه اول و دو تا چهار کلمه کلیدی دیگر را به سایر صفحات مهم و مرتبط لینک دهید
از لینک کردن کلمات مختلف در یک محتوا به صفحه اول خودداری کنید و فقط یک کلمه را به هر صفحه لینک دهید
از یک تا سه تصویر تاثیرگذار با کیفیت خوب در محتوای خبر استفاده کنید
انتشار رپورتاژ
محتوای خود را با انتشار در سایت های کم بازدید و زرد هدر ندهید
فقط برای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید و معتبر که اتوریتی بالایی دارند برنامه ریزی کنید
مطمئن شوید که خبر و لینک های فالو مدت دار نباشند و دراقع پس مدت مشخصی حذف نشوند
نمایش تیتر خبر در صفحه اول خبرگزاری ها در میزان تاثیرگذاری آن تاثیر بسزایی دارد
برای انتشار اخبار در کمپین برنامه ریزی زمانی کنید و اگر پروموشن تبلیغاتی شما تاریخ خاصی ندارد لازم نیست همه خبر ها در یک روز منتشر شود
مثلا اگر ۲۰ سایت در کمپین دارید انتشار آنها در یک بازه دوماهه بهتر است
در طول سال برای انتشار رپورتاژ برنامه داشته باشد
در تعداد سایت بیشتری رپورتاژ منتشر کنید تا از رقبای خود شرایط بهترین پیدا کنید
بررسی تاثیرگذاری رپورتاژ
برای مشاهده تاثیر رپورتاژ در بهبود رتبه گوگل عجله نکنید زیرا همیشه تاثیرگذاری تکنیک های سئو زمانبر بوده است
از طریق گوگل آنالایتیک ، بررسی رتبه گوگل و میزان فید بک های دریافتی ، سایت هایی که تاثیرگذاری بیشتری داشته اند را شناسایی کنید
در سایت هایی که نتیجه بهتری داشته اند بیشتر رپورتاژ منتشر کنید
مقالات آموزشی مرتبط با رپورتاژ :
چگونه از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟
رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست و چه مزایایی دارد ؟
چگونه یک محتوای موثر برای رپورتاژ آگهی تهیه کنیم ؟
راهکارهایی برای افزایش تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی بر سئو و برندینگ
دیجیتال پی‌آر بهترین راه اطلاع رسانی حضور در نمایشگاه


رپورتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات اینترنتی و سئو ”

 

 

رپورتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات اینترنتی و سئو سایت
همانطور که میدانید روش های مختلفی ویژه تبلیغات وجود دارد اما مزایای رپرتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات آنلاین چیست ؟

دراین مقاله شما را با رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبر بیشتر آشنا میکنیم و درنهایت شما میدانید چرا رپرتاژ آگهی یکی بهترین روش های تبلیغات اینترنتی درتمام دنیاست .
بطور کلی رپورتاژ سایت یا رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منتشر میشود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود . تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبر ها در صفحه اول سایتهای خبری قرار میگیرد و مهم اینکه این خبر تبلیغاتی از سایتهای منتشر کننده حذف نمیشود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین بدلیل اینکه کاربران به این بصورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا میشود اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشد . همچنین در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها معتبر میتواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

برای آشنایی با رپورتاژ آگهی با کلماتی مانند ؛ رپورتاژ آگهی ، رپرتاژ آگهی ، رپورتاژ خبری ، رپرتاژ آگهی ، رپورتاژ یعنی چه ، خرید رپورتاژ ، رپورتاژ ، ریپورتاژ ، رپرتاژ ، رپورتاژ آگهی چیست ، نمونه رپرتاژ آگهی ، معنی رپورتاژ و رپورتاژ خبری چیست یا رپورتاژ آگهی چیست در گوگل جستجو میکنند تا با این روش جدید سئو آشنا شوند .

رپورتاژ آگهی برای تبلیغات اینترنتی و برندسازی :
همانطور که میدانید روش های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما مزایای رپرتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی چیست ؟

اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان بدلیل اینکه رپورتاژ بصورت یک خبر منتشر میشود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.
انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید.
عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری میشود .
نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.
معرفی شخص یا برند و معرفی کامل محصولات ، خدمات و وبسایت تبلیغ دهنده.
هایپر لنیک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.
معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.
رپورتاژ آگهی برای سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل :
هایپر لنیک چند کلمه کلیدی بصورت فالو .
اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری ها که باعث تاثیرگزاری بالای رپرتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.
عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری آن بر سئو سایت میشود .
همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات و سئو با توجه به فیدبک سریع و بسیار عالی ، بسیار مناسب است .

ویرلن برای اولین بار در ایران کمپین های رپورتاژ آگهی در بزرگترین خبرگزاری ها و سایتهای خبر ایران را ارائه میدهد و با توجه به تجربه بالا و انتشار بیش از ۵۰۰ رپورتاژ میتواند تاثیر گذاری آن بروی تبلیغات و سئو را تضمین کند .

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ در ۷۰ سایت خبری برتر ایران